Sesje RPG
Witaj w świecie Fantasy!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sesje RPG Strona Główna
->
Nasze zwoje pergaminu
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin
Witaj wędrowcze!
----------------
Ogłoszenia
Ogólne
Rozdroże
----------------
Wędrowny szlak - sesja
Wkrótce nadejdą... - sesja
Armia wita... - sesja
Uwaga! Mutant! - sesja
Gracze i mistrzowie
----------------
Podręczniki Gracza
Podręcznik Mistrza Gry
Karczma.
----------------
Karczemne rozrywki :)
Mieczem i Magią
Miasto.
----------------
Archiwum.
Biblioteka
----------------
Warhammer
D&D
Star Wars
Neuroshima
Nasze zwoje pergaminu
Królowie tego Świata
----------------
Rozmowy na szczycie
ShoutBoX
----------------
ShoutBoX
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 12:55, 01 Kwi 2007
Temat postu:
Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1114684
Gość
Wysłany: Nie 12:52, 01 Kwi 2007
Temat postu:
Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1114684
Gość
Wysłany: Pon 22:45, 26 Lut 2007
Temat postu:
Praca napisana prawidłowo pod względem fabularnym napisana dobrze, pod względem mechaniki równierz dobrze, gratulacje tylko sie dopatrzyłem drobnej literówki w przed ostatniej linijce pracy. podsumowyjąc dobre, brawo, propouje jednak bardziej rozpisać postać cyborga bo można o np. oczy widzące w ciemności - noktowizor, czy widzące ciepło - termowizor, i inne gadżety...
gucio
Wysłany: Sob 16:27, 24 Lut 2007
Temat postu:
Mocne, ciekawe i interesujące. Gratuluję...!!
Kayas
Wysłany: Pią 23:48, 23 Lut 2007
Temat postu:
Postać mutanta/cyborga
Wybierz rodzaj mutacji:
Siły- jesteś wyższy i silniejszy niż przeciętny człowiek (+3 do bud.). Masz szerokie bary, mięsiste nogi i ogromne łapy. Niestety, widać to gołym okiem i nijak tego nie ukryjesz. Twoja twarz jest szersza i krótsza. Dolna szczęka jest wysunięta, a czoło osłania oczy niczym daszek. Zęby zmieniły się znacznie. Siekacze są krótkie w porównaniu do innych. Kły są większe, bardziej okrągłe i ostrzejsze. Trzonowce niemalże zanikły, z powodu braku przystosowanie twojego żołądka do białka roślinnego. Tak więc trzonowce tylne zanikają, tzn. są krótkie i podczas zacisku szczęki nie dotykają się. Są bezużyteczne. Przednie trzonowce przekształciły się w przedtrzonowce. Generalnie- nie uśmiechaj się przy ludziach. Ta morda daje ci (-10%) lub (-1 poziom trudności [jak suwak]) do testów zastraszania, ale (+10%) lub (+1 poziom trudności [jak suwak]) do wszystkich testów, które obejmują kontakt z ludźmi (oprócz zastraszania).
Zręczności: jesteś wysoki i szczupły (+3 do Zr.). Masz wąską talie, niewielką klatkę piersiową i raczej podłużne kończyny. Masz podłużną, końską twarz. Nos jest niemal płaski, ale nie zadarty. Masz bladą cerę i niewielkie oczy. Twój tułów jest krótki w porównaniu do kończyn. Albo kończyny są długie w porównaniu z tułowiem. W każdym razie ręce są szczupłe, a braki odginają się w każdą stronę- do przodu, do tyłu, wokół własnej osi, jak chcesz. Palce są długie i cienkie, a dłonie wąskie. Kręgosłup wygina ci się nawet do tyłu. Jesteś w stanie schować się w niemal każdą dziurę (przesadzam- nie każdą). Żądzą tobą instynkty- kiedy jesteś głodny, rzucisz się na każde zwierzę, lub dziecko. Może nie uchylisz się przed kulą, ale zawsze złapiesz rzucony kamień. Nie dasz skrzywdzić swego pobratymca czy bliskiego przyjaciela. MG przejmuje nad tobą kontrole przy każdej skrajnej sytuacji. Każdy test zwiany ze zręcznością (oprócz prowadzenia pojazdów i strzelania)masz (-10%) lub (-1 poziom trudności [jak suwak]). Jednak nie ma samych plusów- masz (+10%) lub (+1 poziom trudności [jak suwak]) przy testach walki wręcz i kondycji. Można łatwo ukryć oznaki twoich mutacji, ale każdy zobaczy w tobie zachowanie mutka- nie pomoże płaszcz i okulary.
Zmysłów: postawą przypominasz człowieka, ale to pozory. Z bliska widać twoje mutacje. Masz skośne oczy, pionowe źrenice, fluoryzujące tęczówki. W nocy się nie rozszerzają, co nie przeszkadza ci widzieć wszystkiego wyraźnie. Nie można ich ukryć za okularami przeciwsłonecznymi- ew. za szkłami spawalniczymi. Źrenice zawsze się przebiją. Uszy są wydłużone w górę, są cieńsze i bardziej kuliste. Nos jest prosty i dość duży. Język jest ciemniejszy i mniej mięsisty. Skóra jest szorstka i nieprzyjemna w dotyku. Ale warto zapłacić tę cenę. Twoje zmysły są genialne. Widzisz dalej niż ktokolwiek, słyszysz dokładniej, czujesz każdą wypustkę, rozróżniasz miliony smaków i zapachów. To dar i przekleństwo. (+3 per.) Idziesz sobie przez pustynie, słyszysz szmer robaka w ziemi. Widzisz szczura na horyzoncie. Czujesz zapach odchodów najmniejszego żyjątka. Dotykasz blachy i czujesz najmniejszą wypustkę. Masz (-10%) lub (-1 poziom trudności [jak suwak]) do każdego testu percepcji. Ale znów czas na minusy. Masz (+10%) lub (+1 poziom trudności [jak suwak]) do każdego testu używania przedmiotu- drażni cię jego nierówna faktur (chyba, ze jest dokładnie mechanicznie wypolerowany).
Jak wdać, oprócz plusów i minusów widać drugi plus- dodatek do statystyk. Ale. Zawsze jest ale. Tu potrzebny jest dobry gracz i lepszy MG. Mutancie nie są lubiani. Są wręcz gnębieni. Nie zaszkodzi postaci mutanta sprzedać. To ciekawy motyw na sesję.
Oprócz tego mutki nie mogą mieć żadnej choroby epidemiologicznej lub biologicznej- a więc: przewlekła gorączka krwotoczna, gorączka bostońska, drętwota Hollywood, VTDS.
________________________________________________________________________
Oprócz tego mutki nie mogą mieć żadnej choroby epidemiologicznej lub biologicznej- a więc: przewlekła gorączka krwotoczna, gorączka bostońska, drętwota Hollywood, VTDS.
Oczywiście nie można grac pełna maszyną- można mieć jedynie jej części. Oto one i ich ceny:
Broń zamiast ręki:
(klasy Minimi)- 150gm
(klasy barret)- 300gm (wymaga potrzymania drugą ręką)
(klasy M79)- 100gm
(klasy pompki)- 90gm
(klasy miotacza ognia)- 180gm
(klasy M16)- 100GM
(kalsy miecza, szpikulca, itp.)- 30gm
Strzał odbywa się poprzez wysłanie impulsu nerwowego.
Mechaniczny staw- 50gm (zawiasowy) 70gm (kulisty)
Mechaniczna kończyna: 20gm (dłoń, stopa) 40gm (przedramię, piszczel) 50gm (ręka, noga) 55gm (ręka z tarczą)
Mechaniczne narządy wew.- 5gm (5-10cm rurka zamiast żyły) 15gm- (5-7m jrurka zamiast jelita) 170gm (serce) 35gm (przełyk) 10gm (rurka do oddychania [+5gm za filtr powietrza])
Czekam na oceny
Kayas
Wysłany: Nie 13:17, 11 Lut 2007
Temat postu: Autorskie- Neuroshima
Nowe pochodzenie? Kolejna profesja? Własna sztuczka? Fajna cecha? Wklejamy i komentujemy.
Ps. niedługo sam dam coś...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin